söndag

En skön dag...Affe ville ha glass, så vi körde till torget. Medan han njöt av apelsin / nougatglassen  gick hunden och jag ner till hamnen och tittade på båtar, mm.
På em. satt vi ute och fikade i solen, när vi hade ätit middag.
Jag har inte lämnat "mini" på hela dagen, haha.
Jisses, sen kom lilla Karin, med sin vackra bil....mycket impad, blev vi. Ser helt ny ut. Syns inte att den är begagnad, men hon sa att det känns som, att köra en ny bil. Tror jag det..kolla..
 
UNDERBART vacker.
 
Här är också något underbart, vackert. Annikas Magnolia...njuter
 
Den här är iallafall GODAST...Kalkonen, haha
 
 
Hundar i byn...vi träffade många hundar och Happy skötte sig, bra
 
Här ser jag vattnet.
 
Den här lilla båten, lånade Happy och jag, styrde ut på det böljande havet. Men vi frös så, blev ingen
lång båtfärd....nä, bara skojade
 
Haha, den här blev bättre...
Ikväll har vi lekt på youtube, spelat gamla låtar, jättekul.
Nu är det "Navy" och "Mästarnas mästare"
Jag och hunden, gick en skön runda ikväll, det är skönt, där det inte blåser.  Men nu ska jag kolla på tv
Ha en skön kväll, imorgon är det helg. Så sov länge, ni som kan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: