torsdag med hundar

En härlig dag med Annika. Vi körde till Veberöd, och kollade på "Finsk lapphund"
Hon kom till mig, efter sitt jobb, hängde upp mina påskgardiner i köket och bjöd på smörgåstårta. Vi åt och pratade hund, innan vi körde.
En mysig ras, passar till Service hund, tycker vi. Men här finns fler raser, haha
När vi sen körde hem drooooog.....bilen till "Teba" hundägarnas Ullared, haha  Imorgon ska ni få se mina fynd. Vi åt lite innan vi körde hem. Nu sitter jag i soffan, vilar, sen kör Alex och jag till Ystad, imorgon. Nä, inga hundar, vi ska hälsa på mor. Sen ska jag ta mig en lång vila i helgen.......
Ikväll är det Köksmästarna.
 
Här står "Jänta" och luktar på blommor..
 
Annika synar dem, hahaha
 
Märgben är godis...
 
Väntar på sin tur att tugga ben, de ska ju ha samma, haha
Jisses det är ju "Lyxfällan"...hade glömt, och Veterinärerna, ja jisses.....vilken kväll, nu ska
jag ha smörgåstårta, mmmmmm
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
.
 
 

Kommentera här: