tisdag

Jag ska inte gnälla, men skiiiit, vad det är trist ibland...
Men idag kom Annika och vi bakade frallor. Imorgon ska jag göra "Korv stroganoff"
Då går den tiden. Affe var ute och tvättade bilen idag, han är så duktig. Fy, vad kallt det har varit idag, brrrrr
Igår såg jag på "Criminals mind" det var såååå bra. Ikväll är där ingenting....
En bra blogg, som jag följer är: ahushunddagis.blogg. Vilka gulliga "frallor" där är.  Jag funderar också på att ha en hundblogg till hösten, finns ju så mycket att skriva om hundar, alla foton, herregud. Jag har ju inte mycket att berätta om. Men idag ska jag visa bilder från Mexico. Jag har en kompis som var där med sin sambo. Härligt
 
 
 
VEM vill inte va här, eller hur???
 
Hemma i Åhus, spelar Rolf kort med gänget..
 
Annikas trädgård.....
 
 
 
 
 

Kommentera här: