tisdag

Jaha...så är det kväll igen...en rolig em med OS
Jag var på CSK  i fm, skittråkigt och imorgon blir det den hemska fotvården..HJÄLP!
Jag lagade en kycklinggryta och två currykyckling fileèr, nu har jag middag i morgon också. Annika kom och storhandlade till mig, sen skulle den stackaren till tandis, värre än fotvården, faktiskt.
I helgen tog min stora dröm SLUT. Lika bra att erkänna sig besegrad, av denna jäkla ledvärk. Det blir ingen
Service/diabeteshund.  Det är tyvärr 10år för sent, jag är för dålig att klara av träningen, orkar inte gå in på detaljer, är så ledsen  :((
Att få ihopa 180.000kr, till en färdig utbildad hund är ju stört omöjligt i min värld.  Fan också att vi inte bor i Göteborg, haha   Där får man hunden som hjälpmedel. Vilken underbar kommun. Om några år kommer det kanske hit.....
 
Första moppeturen, VÅÅÅÅR
 
Här jäser degen...
 
här är de färdiga....
Här var Johanna, sjuk. Då hjälper hundarna till att få henne frisk
Nu sitter jag och kollar på netflix, ser första avsnittet av "Lost"
såg bara fyra avsnitt, när den gick..Kram.
 
 
 
 

Kommentera här: