söndag

Ännu en tråkig dag....slöar i soffan, kan inte gå ut. Men Annika kom i middags och gick med hunden, Affe gick ut, nu, innan han ska jobba.  Alex kommer ikväll....så hunden kommer ialla fall ut.
Jag har såklart sett netflix. Hittade en skitbra film med Mel Gibson "Edge of Darkness"   Oj, oj, oj, vad bra...
Annars har jag inte gjort mycket, suttit och fyllt i ansökningar, om bidrag till hund.
Känns rätt hopplöst, eftersom det är sammanlagda inkomsten, de vill ha. Visserligen är han vanlig fabriksjobbare, med vanlig "MedelSvensson" lön, men helst ska man inte ha nåt..... Det blir nog, att han får betala en del till min service-hund.
I morgon är det lön, Ica...here we come..  måste köpa hem tulpaner, så jag mår bättre.
 
De sms-ade att mina glasögon är färdiga. Får åka in en dag och hämta dem.
 
Så här fin, blev Johanna, när hon hade hämtat sina
 
Nu lyssnar jag på mina böcker, de är så spännande...
Jag ser hästhoppning på 1-an  Hoppas alla får en skööööön kväll.  Kram
 
.
 
 
 
 

Kommentera här: