tisdag

Ingen snö blev kvar och idag regnar det, haha
Rolf är hos mig idag, vi tycker det är skönt i skogen, utan is och snö. I em. kom Annika och hjälpte mig, här hemma.
Nu är jag så nöjd, ordning och reda på bokhyllan, köksgardinen, klar....toan städad. Senare planterade jag om,
fyra olyckliga  blommor. Till middag hade jag, kycklingfilè och potatisgratäng, jisses vad jag älskar potatis.
Annika hjälpte till att skiva lök och potatis, haha.Då är det ju lätt att laga mat....
Nu ska vi snart kolla på netflix...Jag är förkyld, med snuva och huvudvärk :-((
 
I söndags var Annika, Ossian, Johanna och Frosty med hundkompisar....
 
Gosingen...Frosty...
 
Ossian vänder ryggen till, haha
 
Här är fler som tar foto.....
Ha en skön kväll, imorgon ska jag försöka baka semle bullar...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: