tisdag

 
 
En rätt bra dag, fast med en jäkla värk...Att vara ute med hunden, i januari och 10C varmt, är ju toppen
Vissa år har jag inte kunnat gå ut i januari och februari med snö oc is. Så nu är det bra.
Idag har jag sett två netflix-filmer, jisses vad mysigt det är.   "Dear John"  och  "Love Happens"  Båda var bra... Men nu har jag mycket att göra imorgon..,,
Men jag bakade bullar i alla fall. Längtar nu till kaffe-fikan, haha
Nu ska jag gå med hunden, sitta i soffan och vänta på "Mästerkocken"
 
Haha, ni vet att jag inte är klok, men jag tycker mossan är vacker på stenen....
 
Så här myser han i köket, när vi har varit ute..
 
På face har jag många i bonsai.gruppen, att fråga, när det är något jag undrar över
Här undrade jag hur jag skulle plantera med dessa rötter. Oj, ni ska tro att de är hjälpsamma
Ja, alla har vi ju varit nybörjare
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carina:

Jag såg "Love happens" i söndags :-)
Jättebra!

Svar: Ok, den va bra ❤️❤️
happyhund

Kommentera här: