måndag

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oj, vilken match..gillar ju Tyskland och de vinner säkert, 4-0 :-))))
Älskade vänner, jag tar ett blogg-uppehåll till den 1-a augusti.
Jag kommer att blogga då och då, gillar ju detta. Men nu känner jag press, VM, semester-packa o handla, sjukhus-besök, leta kennel (sheltie)
Jag kanske bloggar ofta??? inte en aning, ska såklart visa bilder från France, men inte dagligen.
Jag ska berätta...ni behöver inte, hålla tummarna längre. JAG HAR MINDRE VÄRK, av den nya medicinen :-)))))
I midsommar ska Affe jobba och jag passar Rolf, när Alex o Fidde firar i Göteborg.
Jag tänker baka till lilla mamma. Vi kör till Ystad nästa vecka. Hon måste ju ha bullar i sommar, haha
Jag var på fotvård idag, jag avskyr det, men nu har jag det gjort, skönt.Imorgon är det provtagning och onsdag
två sjukhus besök...
 
Denna fick jag av Alex, en dag
 
Här är en Pavlova, som jag bakade en dag...
 
Lite små ting på altanen
 
Dessa vackra blommor kommer från Annika..
 
Att ligga och mysa i soffan, är såå gött. Men att alltid ha Iphonen i handen, då kopplar man inte av.
 
 
Hennes vovve ligger under bordet och myser....mmmm, gott
Hoppas ni får en trevlig kväll :-)
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: