tisdag med lite sol :-)))

 
 
 
Idag har min hund, blivit klippt av Annika. Han blev jättefin...jag är så nöjd, hunden njuter
Affe var och handlade på Ica, i fm. SEMLOR, såklart  I middags vilade vi och såg Morgan o Ola, jisses vad jag saknade Phuket, när jag såg det. Så, nu blir det bilder där i från, när Alex och jag var där.
Börjar visa imorgon
Haha, hunden sitter o sover vid mina fötter så trött han är. Vi var ute och gick precis, snart är det kvällsfika, när "Lost"
avsnittet är slut. Sen sätter vi på nästa, när vi hämtat fikan.  Vi har ca. 100st. avsnitt kvar, haha
Inte har jag gjort nåt vettigt idag, lagat mat, målat, tvättat, läst om olika hundraser, tvättat....önskar jag hade ett jobb istället och slippa värken, men.....
 
Bra att vara i tvättstugan. Hon har sitt fin trimbord med sig.
Haha, vi kunde ju tvättat honom i maskinen, när han var klar, det tänkte jag inte på
 
Oj, han behöver verkligen få av sig lite päls
 
Nu börjar det likna något..men han gillar inte det nåt vidare, men är duktig, tycker Annika
 
Här hjälper Affe till...
Lite beröm, när man har varit duktig, får han såklart.
Hoppas ni får en trevlig kväll, kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: