GRATTIS ROFFE

En skön dag, har gått några smårundor med hunden. Jag kom hem vid ett-tiden från sjukhset. Jag börjar bli piggare och gör mer, nu när vädret är så bra. Därför har jag också blivit låg ett par ggr. Måste ta mindre insulin.
Nähä, inte är det lyxfällan ikväll, men Köksmästerna, är det, haha
Jag  har varit sista rundan med hunden och sitter i soffan, imorgon är ju Affe hemma, men ikväll ser jag  vad jag vill.
Idag blir Rolf, fyra år, grattis...
 
 
Saknar Affe, när vi fikar...
 
Dessa vackra syrener....njuter
 
Här kör Annika till Hässleholm....vilken underbar helg det var. Kom ju dit tack vare mina töser som kör
mig
 
Härliga bilder av glada barn....
 
Att hoppa rep, det är kul, haha
Nu ringde Affe, skulle iväg.sista kvällen, så avslutnings-festen är på färjan, ikväll. Jisses..
Nu börjar snart mina kockar, ska hämta fika. Tar ju "cellgiftstabletterna" ikväll, fick två sprutor av den nya
medicinen och fick dropp i fm. för min benskörhet. FAN, vad frisk jag ska bli...
Ha en trevlig kväll
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: