onsdag, fotbollskväll

 
 Som tar bort småkockarna, vilket inte gör mig glad. Här finns tv 4 sport, där de kan visa sin sport.
Det finns inte tv 4 mat. Men det finns ju Mentalist, ikväll, haha
AleX ska handla på Ica till mig, Affe sover, men de hann med att sola, här ute i em.  Jag gick med hunden, tycker det är skönare, trots blåsten är det skönt ute.
 Annars har jag haft det hemskt, tråkigt...nä, jag får rycka upp mig, inte min stil. Meen vad ska jag göra????
Ikväll är det som vanligt hundbilder...
 
 
Här springer jag ifrån Alex, haha. Hon hinner inte med, men jag har ju så många
hundar att kolla på...
 
Här sitter jag och myser med hundfolk. De har kennel i Linderöd med Shelties..
 
Vad många hundar, så många tält...härligt.
 
Titta så söta...
 
Här har den lille somnat hos matte
ha nu en skööööön kväll
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: