tisdag

En skön dag...var ute mycket idag. Hunden tycker det  är varmt, ligger hellre inne.
Men jag tycker det är skönt ute. Jag stod och pratade med Mia, när hon plantade. De har köpt krukor och växter, det blev jättebra. Det är så skönt att slippa rabatterna, som kattorna springer och skiter i.
Senare i em. var jag på Villaskolan, där var öppet hus, uppträde, loppis och fika. Irene och jag drack kaffe, pratade med Alex och jag träffade andra vänner, jättekul. Sen var vi i klassrum och kollade. Jag såg i Alex, så hon och eleverna hade gjort det fint.
 
 
Jättegott kaffe och hembakta kakor....
 
 
De visade oss gymnastik...sååå duktiga och cool musik, haha
 
Här sliter Mia, hon vill bara gå och sola, för hon jobbar hela dagen imorgon
 
Hon har så fint, tar foto imorgon, så ni kan se så fint det blev. Nu ska jag kolla om där är något på tv. Sen kommer Alex, som sover hos mig inatt...mys
ha en skön kväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: