tisdag

Jisses...sitter och skriver i tjugo minuter och allt raderas, förbannat, förbannat, förbannat, o.s.v.
Jaha, jag har inte hittat på så mycket idag, men hunden och jag är ute mer idag, nu när det är svalare. Imorgon ännu kallare, brrrrr
På fredag ska jag och hunden till Irene och fika, sen ska jag till frissan och snagga mig.
Det blir skönt till semestern..
I em. plockade jag grejor i lådor och omorganiserade lite. Jag blev så nöjd, därefter torkade jag golvet och la i tvättmaskinen. Inget bak idag, kanske imorgon, haha. Affe bara sover, för han jobbar natt, men jag pratar med hunden.. Ok, nu är det nyheter och fika, hoppas ni har det bra ikväll.
 
RABARBER, love it.  Här är paj och kräm. Snälla Mia kom med dem till mig. Hon är ju för go....
 
 
Här är Affes föräldrar på morsdag...
 
 
 
Mmmm, tårtan..
 
 
Igår var det ju så varm, att jag satte ut min franska paprika..
 
På em. har vi varmt i vår hörna, brukar va mellan 35-45C
tyvärr glömde jag mitt höga plastglas med lite vatten i. Bränt hål i vårt fina bord, sorry, mitt fel, älskling.
 
 
Här var en underbar färg på himlen iallafall, haha om än bordet ser ut som det gör..hmmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: