torsdag

En fin dag, med sol och moln. I em.  var Karin och jag på Åhus trädgård, hon handlade växter. Nu har hon inte plats till mer, haha  Men så underbart att sitta ute och fika, njuta av alla blommor, bär och tomater..
Hunden och jag har varit ute nu, i det sköna vädret. Nu väntar jag på "Köksmästarna" som är ikväll.
Snart är det fika, Affe sover som vanligt, nu när han jobbar natt. Hunden badade vi i em. när han var uppe. Sen har han ju sett fotboll i em. när hans tjejer spelade på tv.
 
 
Jag lagar mycket mat i ugnen, där det sköter sig själv. Men nu blir det matjesill, gräddfil o potatis hela
helgen, jisses vad jag är sugen på det....
 
Alex har inte varit här idag, hmmm undrar varför, haha
 
En bit av lilla Karins fina uteplats, dessa är från Solhaga..
 
Också hos Karin...fortsättning följer...
 
Kolla min coola groda, haha
Hoppas ni får en trevlig kväll, kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: