lördag

En rolig dag, men nu är jag trött.
I fm. lagade jag Lasagne, sen kom Alex. Vi tog hundarna och körde till stan.
Där gick vi och njöt i Tivoliparken.  Vi satt och solade på en bänk och hade kul åt ankorna och gässen.
När vi kom hem fick Happy mat och jag stekte hamburgare, till Affe, enligt hans önskan, han kommer sen.
Efter det lagade jag korv stroganoff, jisses, vad mycket middagar.
Nu ser jag Cesar Millan, sedan...hela Sverige bakar, sen film.
Jag måste vila tills imorgon, när Annika och Johanna kommer och hämtar mig.
Faaan, ni ska tro att där är nåt fel på min kamera. Det blir en ljusfläck mitt i bilderna...hmmm
Jag som ska träffa valparna imorgon...men Annika är snäll och tar med deras. Inte har jag råd med en ny kamera nu..
 
Dessa godingar ska jag träffa imorgon. Jag fick dessa foto skickade till mig idag...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: