Onsdag...ge aldrig UPP

 
 
Äntligen en Tosca kaka, god är den också.....
 
Jag har bakat och lagar Kycklinggryta idag. Jag har gått ett par härliga skogspromenader med hundarna i solen. Affe var ju så sugen på kakan, tog bilen, körde och handlade mandelspån
Han får äta ikväll, när han kommer hem.
Heregud...Annika påminnde mig att det snart är halva oktober....fattar inte..jisses
Men jag bara räknar dagarna till den 23-e....valpen ni  vet....
 
Här är grytan med dragon,kyckling, basilika, lök,mm   jag hade potatis till och majs. Älskar majs...
Funderar på att laga soppa imorgon, var inte sååå sugen idag, när vädret var soligt. Igår var det soppväder
 
Här är Tigerkakan från igår.
Nääää, vad med mat och bak, trist.
Ikväll är det Johan Glans, Uggla, ZLATAN och Greys...herregud, vad gör jag.....
 
 
Lille sötingen, kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Herregud vad du är duktig!!! 👏👏👏😘❤️

Svar: tack, vännen
happyhund

Kommentera här: