måndag efter valet

Bara för att nämna valet, vill jag upplysa om att jag blev nöjd, såklart!
Idag fick jag middag, det var gott med leverbiff. Men efterrätten, apelsinsoppan, smakade inget, tyvärr.
Men vi har aldrig efterrätt här hemma, jag är inte van. Blir ju mätt av middagen
Jag tog foto idag med min kamera, när jag var ute med hunden. Fattar inte varför jag är sååå lat att jag tarfoto  med mobilen, bara för jag alltid har den med mig.Kan ju ta med kameran.  Bilderna kommer imorgon....
Jo, moppen, jag och hunden, var ute mellan 9-10 och 15-16   det var jätteskönt. Men jisses vad trött jag blev
I em. stod där en blomma på trappen, den var från Inga, som bor i kvarteret. Hon är så omtänksam....
Nu väntar jag på "halv åtta hos mig" undrar vad de lagar för gott Ha en skön kväll, kram
 
Annika..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: