väntan...på valp

Gittan från kenneln ringde, hon ville ha en vecka till på sig, nu är det lättare att se, för de struttar runt nu.
Jaha, en dag är snart slut....Jag ser som vanligt "Pantertanterna" på tv och hundarna är trötta efter kvällsrundan. Vi går bara i trädgården, innan sängdags.
Inatt kommer hela gänget hem, vid tre-tiden, tror jag. Affe har fri-vecka, men Alex ska jobba imorgon.
Nu är mina "Sandhamnsdeckare" slut, så idag började jag med "Knutas" böckerna av Mari Jungstedt
De var ju bra på film...
Imorgon är det besök hos diabetessköterskan och provtagningen, Affe får köra, men det vet han inte, ännu....Sen har jag ett dilemma. På måndag är det besök hos Reuma, jag vet inte vad jag vill.
De där medicinerna, cellgiftet och Cimzia, har jag inte tagit på 2månader, eftersom jag var sjuk
Jag märker nu, så mycket sämre jag mår utan dem. Morgon stelheten är fruktansvärd, svårare smärtor när jag gör nåt.  Men på em. och kväll är jag bättre. Men om jag skulle börja igen med dem, finns risken hela tiden att bli sjuk igen, eftersom de sätter ner  immunförsvaret i botten. Hmm, klarar jag smärtan, eller.....
Ha nu en skön kväll, kram
 
Karin gillar vin...
 
En kväll kom Lasse och hälsade på...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: