Lördag

Idag bjöd vi Asta o Ove på maT
Vi körde till affären tidigt och handlade hem varor, sen kom Alex och gjorde Tacos, de tyckte det var jättegott men jag sitter fortfarande  själv med miina hårda skal . Alla gillar sulorna bättre.
När de hade kört kastade vi oss i sängen och vilade.....
Alex har kört hem, Fidde har spelat fotboll och de vann!
Nu är det handboll på 1-an.  Heja Kristianstad  glöm nu inte att kolla, om ni är smartare än en femteklassare, ikväll


Här växer det ost i det lilla trädet
Såhär gömmer man godis eller i träden när man är ute o går.
På första rundan mellan fem o sex gitter jag inte, annars tränar jag alltid, han älskar att hoppa upp på murar och stenar så nu får jag lära honom NEJ
att bara hoppa upp när jag säger det


Ibland är det sol säger Rolf och myser där hemma


Hamnen i Åhus. Tyvärr är vi aldrig hemma på semestern när alla turister finns här......eller så är det kanske tur, haha
 Man hör också skräckhistorier....köer mm.


Gästis

Kommentera här: