Julstök

Jisses, var blir tiden av, jag hinner inte med.... hjälp....
Jag älskar ju julen och i fjol var jag sjuk, så nu måste jag ta igen det... 
Stackars Affe som är hemma och sjuk..,
Han är julhatare....
Men nu är snart granen klädd, stjärnor, ljusstakar och tomtar uppe 
Kommer ni ihåg när jag hade runt 500 st
Tomtar.... Nu har jag inte många kvar, tyvärr målar jag inte så mycket längre
Mina tomtar har jag slängt och gett bort till loppis, mm
Nu har jag bara i vardagsrummet...
Jag glömmer aldrig när jag satte upp mitt romteland och Happy stod och snusade, han tyckte om julen, min lille köttbulle
Tom har redan tuggat av skägget på en tygtomte, snyft


Denna underbara makrill, kom Annika med, idag
Alltså.... jag älskar dessa från rökeriet som smälter i munnen


Kladdkaka med hackade mint karameller i. Recept imorgon


Mys i hallen


Min nya matta


Han är rent slut av allt julstök


Denna har Karin stickat till mig, ni ska tro den värmer, används ju varje dag ute o inne

Kommentera här: