torsdag med regn

En trist dag med tråkigt väder, visserligen varmt, men så vått.
Tom får ligga och torka i tvättstugan, han har såååå tråkigt idag. Vi ska snart träna och sen gå ut. Han gillar att träna. Det blir kantarellsök, lydnad och skinka i träd..................
Det är kul att göra något, inte bara sitta i soffan. Till middag gjorde jag biff med lök, det blir bara jag som äter för Affe jobbar som vanligt.....
De  seglar i OS nu, ser skönt ut, jag gick på segelskola i min ungdom i Ystad, tyvärr var jag aldrig med i OS, hmmm
Imorgon är det lön, jag har hundförsäkring...beställt sommarfoto, beställt handikapps mugg och kniv mm
sen är det Ica och Apoteket att lägga pengar i...........
Ni ska tro jag lyssnar på bra böcker med Jonas Moström, har 8 st...
Idag har här inte varit någon, trist. Men jag håller på att plocka saker från bokhyllan i vardagsrummet, vi ska riva väggen där den står i  höst så jag måste tömma den. Men det är bra att röra sig så lite gympa skadar inte. Efter operationen, får jag ta det lugnt, vad nu lugnt betyder, haha
 
 
 
 
 
min badpojke, nu börjar snart babysim
 
Denna killen vill INTE bada....tvärnit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: