Fredag

En härlig vecka med SOL....
Annika körde mig till fotvården och bonden igår, så underbart att ha ägg hemma, grönsaker mm
Alex var här idag och ni ska tro Theo pratar nu, men där kommer nog en tand på höger sida. Fingrar i munnen, dreglar och jag har en leksak i frysen som han tuggar på...
Vi var ute nästan hela em. med
honom, han sov i vagnen.
En dag var jag hos min diabetessköterska och sen jag började med  Freestyle libre, sensorn på armen
så har mitt Hba1c blivit lägre, alltså bättre.... och bättre ska det bli, bara jag kan gå ute och röra mig.
Fidde är skitdålig av sin allergi, så nu vågar Alex inte öppna fönsterna i sovrummet, det är hemskt med allergi
Mor skulle komma i påsk men vi vågar inte chansa, är rädd att hon blir dålig
En gång när hon sov över blev hon sååå dålig. Men hon bor ju mitt i Ystad och vi i skogen
Så jag ska till henne en dag i påsk istället, vi måste ju träffas


Min söte påg, busunge❤️❤️❤️


Kel...


En jättetrött småbarnsmamma


Hmmm, undrar om det blir våfflor i påsk


Härligt hundväder..

Kommentera här: