En blåsig söndag

Herregud, idag har här varit fullt hus. Ove och Affe har rensat vardagsrummet, så nu är där klart tills målaren
kommer imorgon. Annika, Lasse och Frosty kom också på fm. Lasse tog hundarna, gick i skogen en timme, under tiden fixade Annika mig, dusch med hårtvätt, mm
Sen fikade  vi när Lasse kom, efter det, tog Annika med Tom i duschen.  Efter ett par timmar körde de hem och jag gav karlarna fika. Tom och jag tittade på varandra, lika trötta, haha  Sängen nästa.
Nu sitter jag i köket och bloggar, har ju ingen soffa, tyvärr har vi bara sovrummet att vara i, har ett litet hus.
Jag kan såklart ligga i sängen och se tv, men det är inte skönt att tillbringa en hel kväll i sängen. Men det gäller en vecka, bara att stå ut.
 
 
Allra bästa ekipaget i Agility, grattis till Johanna och Baloo
 
Hennes stolta föräldrar
 
Deras hund Frosty
 
Ojojoj
 
Sen torka, så fin
 
Ut med tv-n
 
hmmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: