Lördag

Jag ska blogga imorgon med nya foto, ikväll bakade jag små frallor och är jag blev sååå trött nu, men lovar nya foto imorgon
Johanna och Baloo har tävlat så jag vill visa, såklart. Så duktiga de är båda två.
 
Igår var jag hos Irene på em. har inte varit där sen i somras, jisses vad vi hade mycket att prata om. Vi åt rabarberpaj, vilket hon vet att jag älskar.
Nu har jag börjat gå rundor med Tom varje dag, känner mig säkrare för varje dag, men jag orkar inte gå någon långrunda ännu, mina ben blir darriga efter en runda, fortfarande svag, tyvärr. Vi tränar  varje dag vi är ute, det gillar han. Jag släpper honom på vår gata och ropar: spring hem. Oj, han rusar hem, haha
 
Visar bilder från förr..
 
Här är Happy och jag på Kantarellsök i skogen.
 
Det var jättekul, Happy var så duktig på att hitta kantareller, ska ni tro.
 
Visar så duktig han är, haha
 
Haha, han var go..
 
Här tränar Annika min lille Tom, hon och jag gick ett par kurser för han behövde vara med andra hundar
eftersom han är en osäker hund.  Då var han på hunddagiset hos Carro, men det är längesen.
Nu ska han vara där en dag nästa vecka, han kommer att älska det.
 
Här går Alex med Tom på en hundutställning i Hässleholm. De var så duktiga
 
Så kul det var
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: