Onsdag

Ojojoj, vilken värme.....
Underbara dagar....
För ett par dagar sedan, tog jag mina sparpengar och köpte en assistent som jag kan baka bröd och kakor med de hade två st som jag kunde använda och en av dem var bäst i test, så den köpte jag, såklart.
Jag har tyvärr inte hunnit använda den för jag kan bara, baka när nån är hemma. Kan ju inte öppna ugnen
På söndag skulle jag till Ystad , där jag köper härliga riktiga ägg, som jag skulle baka med sen, men nu kommer jag tyvärr inte dit
Så jag får vl baka med andra ägg.
Eller så bakar jag bröd...
Problemet blir att nästa vecka är Affe på Mallis, men jag har ju Mia, grannen hemma.
Idag gjorde Alex och jag köttbullar, sås och potatis, jag kokte Äpplekräm som Theo älskade.
Imorgon ska jag jag ha Matjesill potatis gräslök och gräddfil
Det gillar jag.....
I em var jag på hjälpmedel centralen och provade ut fotgas och fotbroms till min moppe. Det gick bra så de kommer och byter på måndag, jippi Sen ska jag äntligen ut och köra, men jag har lovat att INTE köra i skogen, bara på asfalt eftersom min nacke är så dålig
Jag ska ju till en läkare i Lund, får väl höra vad han har att säga

Kommentera här: