Torsdag

Idag ska jag till frissan, min Eva har semester så det blir nån annan.

Alex kör mig dit för Affe  jobbar
Hon är jätteknäpp, haha. Stod och vinkade åt Fidde när han körde till jobb, hon har semester ännu
Efter nån timme kollade hon och då stod det: mamma frissan 14.30. 😂😂😂😂
Visst är det kul att även barnen kan glömma, inte bara jag
Alltså, ingen bil att hämta mig med....
Nu åker hon buss med Theo till stan och hämtar bilen, jisses, stackars barn så mycket extra för att de har mig.
Men nu får Theo åka buss iallafall.


Vi hade en skön em. igår och varmt var det

Alla duschade, det var jätteskönt ska ni tro.
Alex lagade en Västerbottenost paj som vi njöt av


Här äter de Risifrutti som är kallt och gott

Jag drack såklart kaffe med bulle, som Annika bakat

Senare på em kom Johanna och hjälpte mig, hon städade skafferiet som det blev ordning och reda i, tack så mycket.


Kommentera här: