lördag

 
 
Hoppas alla mår bra. Jag var ute i em. med hunden, vilket underbart väder.
Igår var det hemskt kallt med dimma. Annika och jag åkte till Johannas skola, där var " öppet hus "
Vilken härlig dag vi hade. Vi gick runt bland smådjuren, hästarna och hönsen. Sen var det uppvisning i ridhuset, de visade maskiner, hästar, kor och tävlade med hundar. Johanna och Baloo, var ju bäst, såklart.
Jisses vad det var skönt på kvällen när jag la mig. Tuff dag, haha
Men jag fortsatte idag, plockade grejor, så Affe kunde köra till soptippen. Senare bakade jag semlor och lagade Chili con carne, jättegott.
Vi ska slappa i soffan ikväll och sen blir det kaffe och semla.
Här är bilder från smådjursstallet. Annika och jag älskar denna skola, sååå häftigt. Eleverna var så trevliga
visade runt, tog ut djur att kela med. De hade hundtrim, där de jobbade.
 
Lite träning.........
 
En liten hamster
 
Jag gillar ormar.......
 
Johannas favvo, här inne är hon ofta, vill nog ha en vaktel hemma, om inte annat så hade hundarna
gillat det.
 
 
Marsvin
Kanin.......fortsätter imorgon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: