Semester

Hoppas alla har det bra, jisses vad jag saknar barn och barnbarn.

Men jag ska inte vara här alltid, förstår inte att folk kan bo här i värmen alltid...långt
från familjen
En månad funkar för att njuta av sol och värme, när det gäller mig, haha


Skönt på morgonen, vid kl 11 slår värmen och solen till, då blir det skugga som gäller

Vi har haft 25 C i skuggan så det är ju lagom och det är bara Affe som gillar att vara mitt i solen
Tom och jag avstår. 
Igår var inte Tom ute mycket, det blåste och markisen slår, oj vad han blir rädd
Men idag är det lugnt


Vi har ätit Pizza här, den var sååå god, deras ost är super

Grillade nötkött igår och idag blir det kycklingfilé, det är skönt att ha frysboxen full med middagar, jag har bröd också i frysen för jag tröttnar på franska pain




Såklart är Tom med överallt och här ligger jag under träd med stora kottar, hmmm behöver hjälm, kram

Kommentera här: