Tisdag

Idag var snön försvunnen och jag kunde gå ut. Det var så skönt att vara ute lite 

Maggan kom som vanligt och gick med Tom, hon är otrolig, så snäll hon är. Idag kom hon med en blomma till mig, jag blev så glad, älskar blommor.



Själv gick jag med Rolf, en kort runda, bara.

Sen låg de och har trötta hela em

Igår sade jag upp min hemtjänst, men det gick bra när de var här och jag behöver säkert hjälp i framtiden, tyvärr
Varje dag funderar jag på om min nacke behövs stelopereras Jag ska iväg den 24/3




I vår trädgård har vi lite träd som vi är rädda om, ibland bryts någon stor gren av, fruktansvärt, men sådant händer...en gren mindre för ekorrarna o fåglarna 



Att putsa silver, händer inte ofta, men igår hände det. Blev inte så tokigt, trots att jag fick göra det på mitt sätt



Kommentera här: