Tisdag

Idag gör jag som vanligt inget vettigt, hur ska man få alla dagar att gå, oj vad jag önskar att jag inte hade värk och kunde ha ett jobb......

Men näää idag ska jag .....måla kanske, vet inte vad som händer i em



Tänkte måla på stenar, fina vad...

Men mina är för små, kan inte hålla dem
Får leta efter större som jag kan hålla i.
Tänkte ta med färgen på semestern och måla där, som ni vet så kan jag ju inte sitta stilla utan att göra något


Busungen var hos mig igår, han tyckte det var kul att gå med mina foppatofflor

Att titta på vad morfar gör är också så intressant och att busa i soffan, lyssna när jag läser böcker och dra i rullgardiner
Alex bakade småbröd till mig, nu har jag nåt gott till kaffet




Fikade på bänken igår för det var varmt ute

Sen kom Mia in på em.
Förra veckan kollade jag på Titanic, den är ju så bra, så den ett antal ggr på bio, haha

Kommentera här: