Torsdag

Idag har det inte blivit många knop här hemma
, men igår hände det mer,  haha
Då passade jag valpen Pixel, Theo mitt barnbarn. Men det var inte svårt
Jag hade hjälp av Karin, Affe var också hemma.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi var ute och inne, det var super varmt ute och inne hade vi fläkt och tvärdrag, lite skönare
Det var kul att prata med Karin, träffas inte så mycket på semestern
Men snart börjar nästan alla återgå till jobb

(null)

(null)
Affe och jag var på Äspets rökeri och åt lunch
Det var jättegott, sim alltid som ni ser så blev det stekt sill och potatismos till  mig.

(null)

(null)

(null)
Jörgen drack kaffe med oss i em. och sen plantade jag om Aloe Vera som är sån bra läkeväxt
Högtalaren ni ser, fick jag när jag köpte min IPhone 
De hade ett bord med olika saker att välja på
Tur jag inte valde grillen, den hade jag  inte kunnat nyttja i sommar.

Kommentera här: