Ännu en helg kommer











Denna veckan fyllde Theo 6 år.   Ojojoj vad tiden går
Han gillar skolan och är såklart duktig.
Jo, vi har snö nu så barnen är så glada, den minsta undrade vad det vita var, haha.  Men en är Theo och en är Henry….så lika hhaha

(null)
(null)
Ikväll var vi och fikade hos dem, Annika och Lasse också. Det var så trevligt men jag var jätterädd för att gå och halka, fast de hjälpte mig….


(null)

(null)

(null)

Nu har vi färdigt pyntat här hemma det är inte mycket som är framme men det får räcka
Ska ta några foto till nästa blogg.
Vi ska se "på spåret" ikväll sim Affe gillar.  Hmmm
Jag målade lite i em och ska fortsätta imorgon em
 
Johanna kom en dag med pepparkakor som vi hade till fika jättegott
Och jag köpte en jultallrik med gott gott på en dag i veckan
Där var många som köpte.

(null)

(null)

Jag njöt av första julmaten. Nu måste Affe och jag försöka julbaka haha. Hur ska detta gå, men man måste ju prova.

(null)

Hoppas ni får en underbar helg och var rädda om er.  KRAM

Kommentera här: