Fredag

Nu ska jag prova att blogga det blev fel för en timme sedan och allt försvann.
Jag behöver en sekreterare för mina fingrar funkar inte så braå men jag ska försöka attdkriva på helger.

Affe hittade en ny ugn till oss, som vi lagade ugnspannkaka med bacon i.
Jättegott såklart och varje kväll gör vi mackor  i smörgåsgrillen, den står framme nu haha

(null)

(null)

(null)
Jag har inte varit ute på några dagar för halkan, men Affe går ju med Tomm
(null)
Här var ju lite snö men nu har det blivit mer, till barnens förtjusning
Hoppas det är kvar i pulkabacken….

Jag fortsätter att måla imorgon annars går tiden så sakta, måste ju göra något haha
Om ni bara visste…..
Jo flera ggr om dagen så sätter jag mig och ser en serie som jag gillar.  Ojojoj

(null)

(null)

(null)

Jaaa annars är det ju snart helg och nästa vecka måste jag ut i snön. Jag har läkarbesök på Csk.
Men Affe hjälper mig så det går ju bra.

Kommentera här: