Tisdag, så mörkt ute….

Men här inne har vi ljust med ljus och lampor.
Jag hatar mörker och älskar ljus och färg men ok snart är det JUL ❤️❤️❤️.   foto av den här lille 
Blir ju inte många foto av skolpågen nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Vi var hemma hos Inga, som också är lite skadad som jag och hon har en rullstolsramp som de har ansökt om till mig eller hiss för jag har problem med trappor. Vi hade en underbar stund hos henne, så mycket att prata om.  Men Theo ska ju hämtas i skolan…
Jag hade glömt insulin också…
Men äntligen har jag bokat tid till min frissa som har trappor in o ut. Men det är svårt att gå till någon ny som inte vet nåGot om mig.
Så på fredag är jag lycklig och har nåt att göra.
Jag tar foto också.

Här kommer det att målas  iallafall. Kolla vad Alex köpte

(null)

Fattar ni ojojoj. Lite synd om Affe som måste trycka ut till mig…

(null)
Nu blir det mer färg, haha
(null)

(null)
Min påg som hittar på hyss.

Mia o Jörgen var här och åt med oss i lördags
Vi pratade som vanligt och skrattade, har så många minnen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Annika och Baloo  fixade sallad och dukning innan de kom
Nu måste ni va rädda om er, kram


Kommentera här: