Tisdag

Ojojoj, vilken dag jag hade igår.
Det var så kul men nu får det räcka iår med utflykter…..
Annika, Johanna och jag var på Vellingeblomman, där är ju såå mycket saker, särskilt för julnördar som  vi.
Men oj vad lite jag orkar… 
När jag kom hem hade Affe plockat in lådor, ljusstakar stjärnor mm.
Det var en underbart härlig dag.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite fika hade vi såklart, kaffe varm macka, mmmmm
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Såååå jättegott. Sen kollade vi julsaker. Jag satt mest i rullstolen, men gick ju lite. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kaninerna var fina.
(null)
Ja, man vill ju ha allt men inte plats hemma
När jag blev sjuk gav jag bort flera hundra tomtar och nu har jag bara kvar de som jag har målat
Julgranen fick Annika, kan ju inte klä den, men jag kan se den hemma hos henne och iår är vi där lillejulafton, sååå underbart.
Fortsätter med bilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Som vanligt kommer Henry med

(null)

(null)

Kram alla och var rädda om er.

Kommentera här: