Fredag

Det blir fredagsmys i soffa och säng hela dagen, som det regnar….
Jag har inte gjort något denna veckan. Men nästa vecka ska jag iväg ett par dagar.
Jo jag målar lite, men trist ändå. Var glada och njut av livet så länge ni är friska och unga. Stanna och njut av livet….
Här hittade jag lite foto sim jag tagit nåt år.

(null)

(null)

Dessa är från Skottland, där hade vi några underbara dagar, som jag njöt.

(null)

(null)

(null)

Skratta inte men en man i kilt är en underbar syn, haha vi njuter av maten också..

(null)

(null)

Hittade inte fler fast jag har hundra foto…
Men dessa målade jag igår, idag vet jag inte vad jag ska hitta på, deppigt väder men här är foto av solstrålar.

(null)

(null)

(null)

Så underbart att bada i varmt vatten, ojojoj

Hoppas alla har en underbar helg, var rädda om er, kram.

Kommentera här: