Måndag

Idag var det kallt på morgonen, jisses nu måste vi leta efter några vinterkläder som jag tyvärr inte kan ta på mig själv.
Affe kan ju klä mig på morgonen, men är ju ute och rastar hunden, handlar mm. då kan jag inte gå och kissa….får ju inte av byxorna hahaha
Såååå mycket tvätt.
Nä jag vet inte. Ska jag larma eller ringa honom kan det bli för sent ojojob
Jag fick nytt larm idag men han satte på något som skulle vara lättare för mig att trycka på. Ok lätt blev det, råkade larma då o då, så den fick vi ta av.

(null)

(null)
En fin svart knapp, men lätt att stöta i bordet mm

(null)
Gissa om  jag ska måla denna veckan jo jo

Här är lite bilder från idag  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
De har varit på Eko och gjort fynd.
Henry tittar och lär av storebror. De köpte canvas till mig och Johanna och Annika köpte igår till mig innan de kom till mig, igår. Då tog Johanna hand om Tom och Annika i mig.

(null)

(null)

(null)
Han blev så fin. 

Kommentera här: