Onsdag

Jag hoppas att ni har varit ute i solen idag.
Jag gick en runda i fm med Affe, sen körde han mc hela em.
Jag passade på att måla hela em.
Kan eller vågar inte gå själv, ute, tyvärr för jag hade hellre varit ute.
Men vilken god lunch jag åt idag.
Mia kom in med riktigt god soppa, som jag njuter av, hennes mat.

(null)

(null)

(null)

Lite bilder av Tom när han och husse är ute i solen.

En dag var Alex och barnen här, Henry växer så och Theo berättar allt han lär sig i skolan.

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
Igår var det föräldrar möte så Theo var hos oss.
Han hade ju varit hos frissan och älskade färgen och tyckte han var fint klippt.  Jättecoolt…
Vi fikade innan de kom och hämtade honom.

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite av mina målningar från idag..

(null)

(null)

(null)
Lite rörigt men fortsätter imorgon, haha
Ikväll är det bonde söker fru, men inte såååå
bra som fotbollen igår ojojoj
Kram alla och sov gott.

Kommentera här: