Fredag

Ikväll är jag sååå trött, blir inget fredagsmys här inte. Men Doobidoo…….
Jag har varit jätteduktig och inte gjort något på en vecka.  Har nog gått in i väggen.  Inte målat något, kan ju inte, vet inte vad jag ska göra.
Som tur är har min fot läkt så inga problem där inte.
Jag kan inte eller vågar inte gå själv, Affe går varje dag med mig.
Alex o Henry hälsar ofta på här hemma, det är underbart.

(null)

(null)

Theo är ju stor kille och går i skolan.  I år säljer han jultidningar, så nu får vi upp med börsen. Hahaha
(null)

Här äter Henry gröt, mums…
(null)

(null)

(null)

Hittade tummen idag…
(null)

Alltså hur söt….

Här har vi en som också är söt men som jag inte träffar så ofta, det blir ju så när de har växt upp
Jag hämtade henne ofta på dagis och i skolan när hon var liten och jag inte var så sjuk.

(null)

Min Johanna och hennes hundar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här är bilder från när Affe och Tom är ute på
Hitta ut någonstans i Skåne och kakor som Alex bakade.

(null)


(null)

Mys o tv med Henry hahaha. Måste ju vila också.

Kommentera här: