Onsdag med sol

Jag är trött men såååå sugen på att måla
Ska försöka gå ut i garaget när Affe kommer hem i em.
Han ska väl köra mc ikväll med gubbgänget nu när  det ska bli fin väder.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ibland kommer Henry och Alex in och pratar.
Affe och Theo sitter och ser på Yngsjö när de spelar fotboll.
Några bilder är från stan när jag provar hjälpmedel
Jag gillade bältet som Affe har på sig, så håller jag när vi är ute på promenad. Haha, nu får han vara hos mig….
Nu har trädgårdsmöbler kommit in och han städar grillen till våren.

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har ALDRIG sett vackrare cyklamen, jisses
Och nu har äntligen Aroma äpple kommit, mums
Jisses jag har börjat spela Bingo efter alla år, jättekul. Jag önskar er en lång skön och härlig helg.

Kommentera här: